Kokybės politika
UAB "REKSTA" įsipareigoja užtikrinti aukštą paslaugų kokybę. Mes esame įsitikinę, kad:
- klientų poreikių ir lūkesčių tenkinimas yra mūsų sėkmės pagrindas;
- kiekvienas darbuotojas teikdamas pasiūlymus ir idėjas bei dalyvaudamas gerinimo procese užtikrina nuolatinį kokybės tobulinimą;
- klientų atsiliepimai mums suteikia galimybę daugiau sužinoti apie jų poreikius bei lūkesčius ir taip nuolat gerinti mūsų paslaugas;
- aktyvumas, tarpusavio supratimas ir pasitikėjimas yra kokybės gerinimo pagrindas.
UAB „REKSTA“ įsipareigoja klientų užsakymus atlikti:
- laiku;
- kokybiškai;
- laikantis nustatytų technologinių ir saugumo reikalavimų;
- garantuojant, kad paslaugos ir produktai atitinka taikomus įstatymus ir kitus reikalavimus.
Įmonės vadovybė siekdama užtikrinti kokybę nuolat:
- planuoja ir valdo veiklos procesus, susijusius su atliekamų darbų kokybe ir įsipareigojimais užsakovui;
- tobulina veiklos procesus didinant technologinį efektyvumą;
- vertina veiklos rezultatus, ir pagal juos tobulina įmonės veiklą;
- orientuodamasi į klientų ir rinkos poreikius, nustato kokybės politiką, tikslus ir uždavinius, bei nuolat analizuoja, kaip veiklos rezultatai atitinka klientų reikalavimus.